fredag 4. juni 2010

siste post fra USA

Da har den siste dagen for meg i USA kommet. Jeg har omtrent fire timer igjen i Morgan, men ikke tro at jeg er ferdig pakket. Oh no! Rommet til Jessica er helt bombet for øyeblikket, selvom det ser betydelig bedre ut nå enn det det gjorde i går kveld. Jeg har kofferten og bagen jeg kom hit med fullstappet, begge to veier så vidt under 50 lbs, så jeg håper skikkelig at vektene på flyplassen ikke er så alt for forskjellig fra vekta her i huset. Allerede med to bager så må jeg betale for overvekt/ekstra bagasje, mens jeg har vært her borte har nemlig AirFrance bestemt seg for at nå skal det ikke være lov med to kofferter lenger, å nei, nå er det bare lov med en koffert per reisende. Og når jeg reiste med to ganske fulle kofferter (ikke tunge, bare fulle for jeg er ikke den beste til å pakke) fra Norge og var forberedt på at når familien skulle komme så kunne de ha to kofferter hver sånn at jeg fikk mere plass. Men neida. Så nå sitter jeg her med tre spacebags (for kommende utvekslings studenter hvis det er noen her: hvis du har som meg, shoppet for mye på slutten av oppholdet ditt, så er noe av det smarteste du kan gjøre å dra til Target og kjøpe spacebags, takket være spacebagsene så har jeg fått plass til en tykk vinterjakke, to håndklær og en badekåpe + masse klær i en liten bag, og den veier under 50 lbs, så de er innmari smarte! :))

Nå kom pappa nettopp over med en stor bag som jeg kunne fylle opp. Etter en halvtime med å suge ut luften av spacebagsene mine og litt jobb med å presse ting oppi så er den også full! nå har jeg bare diverse småting igjen som jeg skal prøve å presse ned i en av bagene og i håndbagasjen, så er jeg ferdig!

Jeg har en del å fortelle fra uka som har gått, men jeg har rett og slett ikke tid, og har ikke lyst til å bruke de få timene jeg har igjen til å blogge, så jeg runder av nå. Neste gang jeg blogger så er jeg i Norge...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar